Vuosikertomus on julkaistu kokonaisuudessaan englanniksi ja ruotsiksi. Liiketoimintakatsaus, mukaan lukien toimitusjohtajan katsaus, on lisäksi julkaistu suomeksi.

Vuosikertomus koostuu neljästä osasta:
- Liiketoimintakatsaus
- Kestävän kehityksen raportti
- Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä
- Tilinpäätös

Vuosikertomus antaa yleiskatsauksen SSAB:n kehityksestä vuonna 2021 sekä taloudellisesta että kestävän kehityksen näkökulmasta.

Vastuullisuusraportti on laadittu GRI-standardien mukaisesti ja sisältää ensimmäistä kertaa myös EU:n taksonomia-asetuksen mukaisia tietoja.

SSAB:n vuosikertomus 2021 on ladattavissa osoitteessa ssab.com ja ssab.fi. Suomeksi on ladattavissa liiketoimintakatsaus.

Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2021 (Corporate Governance Report), joka ei kuulu osana hallituksen toimintakertomukseen, ja siihen liittyvä tilintarkastajan lausunto ovat lisäksi erillisinä yhtiön kotisivuilla osoitteessa ssab.com ja ssab.se Hallinnointi-osiossa ruotsiksi ja englanniksi.

Lisätietoja:
Anna Viefhues, ESG Manager, [email protected], puh. + 46 73 567 42 77

Tämä lehdistötiedote on suomenkielinen käännös ruotsiksi ja englanniksi julkaistusta pörssitiedotteesta.